det känns som allt är slut, utan krydd.

en dag, två veckor , sjuhundra sekunder iväg och jag bryr mig egentligen inte.
Har hittat på massa hyss på senare tid, målat rummet, städat och möblerat på ett helt nytt vis, det känns kanon faktiskt om jag ska vara ärlig. Så nu kan man ta hem hundra människor och placera dem i min hörnsoffa som jag dammsugit i ungefär två år. så, nu har jag väckt tobias också och han är inte glad, hihi. han går direkt bort till soffan och tar en snus : / dumma hund !!
            igår var den sista seriematchen för den här gången och vi lyckades vinna över örkelljunga med 3-1 .tack du!
nu vet jag inte vad som väntar mer än att det är fotbollsmatch idag men jag vet inte mot vilka. Ikväll ska jag decka stenhårt i min säng, ensam för då finns där ingen som snarkar bredvid och då kanske man kan få lite sömn :) 
   hejdå hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback