f K u - trevliga bokstäver trots allt.

Den här helgen har varit helt perfekt faktiskt.
I fredags skrattade jag en hel del, men det
är ju egentlingen ingenting emot vad jag skrattade
igår tillsammans med MADDE VIKI och EMMA.
Det var helt sinnessjukt. Madde dök upp här vid
halv 7 tiden och vi åt taccos, ovanligt att vi gör det.
 sEn hämtaed vi upp madde och viki och drog hem
till mig. tittade på melodfesivalen och hade det trevligt.


Anna: Emma, är din pappa glasmästare?
Emma; va, varför skulle han vara det  ?
hahahaha . så jävla dum.

idag var det match . vinst med 5 - 2 . jag gjorde två
mål och spelade anfallare, det var länge sedan .

snart kommer tobias
jag har saknat dig .

Kommentarer
maaadix säger:

hämtade vi inte upp viki och emma? ;)

2008-03-09 | 16:53:21
vikkan säger:

håller med madde ;)

2008-03-09 | 17:51:56
Bloggadress: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback