stick och brinn .

solen skiner men likt förbannat är jag ilsken som ett bi . 
visserligen har jag skrivit färdigt min psykologiuppsats,
och visst glädjer det mig att det inte kommer vara regn på
grusträningen ikväll och det betyder att jag inte behöver
frysa som ett jävla isblock. Jag är förbannad på "den", 
trött på "den" , jag vet att det inte är någonting, men sättet
hon pratar, sättet hon skriver och sättet hon är, det förstör
mig. och jag vet att man inte ska erkänna det, men det gör ont. 
jag ska lägga mig i badet nu tror jag,eller så lägger jag mig
bara i soffan och tröttnar på det mesta just n nu.
jag vill få det bra igen, jag vill känna det där . vi får skärpa
oss .   innan det blir som i den där filmen ...
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback