det här är inte roligt längr.e

8 dagar kvar och nedräkningen börjar bli lite jobbig nu. startade då
det var 126 dagar kvar eller något sådant. Hursomhelst vankas det
siesta i helgen, lite lagom surt att pengarna inte ligger där de ska,
men skit i samma. jag kan väl ha roligt ändå antar jag. upp och ner
bergodalbana, jag pallar inte trycket och jag vet att jag kommer ge vika.
alla andra vet, du och hon, den och han, alla vet och bara för det ska
jag inte göra det. jag ska visa vad som är fel , men jag är inte säker
på att det kommer att märkas, jag blir knäpp och vild på samma gång.
    fest igår, nice som tusan. mycket kallt, men skönt i vattnet.
kaos i mitt huvud och jag betalar dig för att du ska förstå, för mkt begärt, jag vet...
nu skiter jag i detta, exemplarisk ska jag vara, inte ett smack ska man kunna
klaga på. jag är där jag alltid varit, sen om du hittar hem igen, det återstår att se...


Kommentarer
mingla säger:

Var med och tävla i min blogg om att vinna ett Nicole Richie-armband som är sponsrat av Betties Galleria i Kalifornien.

2008-05-28 | 11:51:17
Bloggadress: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback