hej sverige igen .

hemma från turkiet igen. underbar resa, fantastisk, magisk och det finns hundra ord till som passar in på resan. jag och tobias har sovit tillsammans i en hel vecka, vi har badat, vi har ätit, vi har prutat , vi har umgåtts med krille och alle en hel vecka, tack tack som fan för resan  : )     delfinerna var söta , alayna är magiskt, flygningen var mäktig i start och landning. och vattnet var sju helsikes salt. det var fint.
 nu väntar studenten och jag börjar få lite pirr i magen som fan ; D
mindre än tre veckor kvar, 17 dagar för att vara exakt. ( om min matematik stämmer )
  sitter och känner på musiken, ja jag känner som fan ..
 jag känner en känsla
men jag vet inte om den
är bra eller den hör till
kategorin onödig. 
  

le ikapp med solen
glass i mängder
sand i håret
osexiga linjer
grillat kött
mänger med saft
och grönt gräs under min
tassar.  ge mig sommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback