vinst.

Idag är jag både förtvivlad och alldeles överlycklig.
För att ta den bra saken först så är det att vi vann med 7 - 5 idag.
 Frida var kanon som speaker och ibland kunde man inte låta bli att skratta
- jag kan rekomendera korven. oliiiiiiiidligt spännande.

På halloween la jagett hjärta med texten  " jag saknar dig " på min morfars grav.
sen försvann det helt plötsligt, de letade i närheten utav gravstenen men den kunde inte återfinnas.
 Det tyckte jag kändes riktigt hårt, eftersom det var min sten, som jag givit bort till min saknade morfar.
 Nu ikväll ringer min moster och säger att någon hon känner berättat om en sten hon givit bort till sin kusin, och det var min sten. Hon har alltså gått och tagit en sten på en kyrkogård och givit den till sin kusin som brutit armen. Hon gick i åk 7 och då bör man väl veta vad som är ditt och mitt. om jag någon gång träffar henne kommer jag inte vara sen på att berätta hur dum i huvudet jag tycker hon är .
 Nu ligger det iaf åter på graven , och nu känns allting bra igen .

Kommentarer
ronja säger:

puss

2008-11-17 | 19:57:51
Bloggadress: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback