din .

Jag har börjat med nedräkningen till salstentamen och jag har redan gått in med inställningen, vet knappt om jag vill snacka om det högt. Jag är så trött på att plugga, trots att det egentligen inte är speciellt jobbigt, utan allt är väldigt självgående. Tror att jag känner såhär just idag för att jag är så förbannat trött. Fest igår i Ängelholm, och jag blev hämtade vid 1. Alldeles utmärkt tillstånd, men mys lockade mer än BH just då. Hade inte kommit in om jag gått dit heller eftersom jag inte har fyllt 21, och det är ju faktiskt ett rätt bra tag dit måste jag säga. Har bara 2 år kvar på utbildningen när jag fyllt 21 fresten, och det känns riktigt långt iväg. Att jag alltid ska vara negativt lagd vid sådana här tillfällen.

Tillbringade gårdagen även påväg mot malmö.Stannade dock på olika center och handlade massa kläder. Eller jag var faktiskt bara sällskap, för där var ju någon annan som handlade upp pengar för oss båda! : ) men det var mys!

Just nu pågår matchen mellan FBC Engelholm - Hässleholms IF. En match man egentligen inte får missa, och jag måste erkänna att jag känner lite skuldkänslor inför det. Usch, förlåt lagen! Imorgon är det ännu en mysig träningsvecka. Har inte speciellt långa skoldagar heller, så kommer hinna läsa riktigt mycket och försöka sätta mig in i vad fan som händer den 31 okt! Salstentamen, och jag som brukar vara nervös inför ett litet litet läxförhör, fattar inte hur detta ska gå.

fresten igår var det gräddkrig, knappt roligt ju ; ) !
- " nej , du får inte slicka upp det, vad är det du inte förstår? "

om sex dagar är det maskerad fest , och jag längtar likt en KATT, vitsigt ?

nej, nu ska jag på förlovnings/70 års fest ,
Miss age.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback