TENTAVECKA och jag fick helt plötsligt panik !

Måndag och jag inleder med att sova till klockan 12, det är allt annat än ok !
lägger mig i sängen och börjar läsa DEWEY, bra jobbat anna. Har läst i drygt
1 timme och 50 minuter nu och känner att orden bara flyter samman, därav min
paus. Ska köra ner till qpoolen för att sola, sedan hem och börja läsa igen . Känner
mig egentligen rätt lugn, men stissar upp mig bara för att jag är smått dum i huvudet !

ska plugga hela dagen och kvällen, för att sedan avnjuta en välförtjänt god natts sömn.
sov otroligt gott inatt, kan bero på sällskapet. dock vaknade jag upp ensam, vilket är hemskt.
helgen kommer bli galen, jag känner det på mig . 20 liter är fantastiskt och Dolly, du kommer
inte att glömma den här aftonen ; )

Kommentarer
Linda eller ska jag säga Dolly ;) säger:

Åååå vad kommer att hända ;) kan bli helt galet...

2008-10-27 | 14:23:55
Bloggadress: http://lindaolof.blogg.se/
Jennifer säger:

Kanske borde ta med filmkameran igen haha...rigga den i ett hörn som i BB :P

2008-10-27 | 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback