2 för idag.

Sitter och läser gamla inlägg och jag kan ite hjälpa det, men gråten fyller mig från topp till tå. Vill egentligen bara kasta lampan in i väggen, skrika rätt ut, förbanna skärmen rätt ner i golvet. Bara få ut den ilskan som sakta kväver mig. Det finns så många ord jag vill säga, så många saker som bara måste få komma ut. Där finns dock inget utrymme för orden, de blir bara till tankar, som klistrar sig fast på insidan av mitt huvud, där allting låser sig, och med jämna mellanrum rinner allting över och jag kan inte längre kontrollera mig själv. Jag gör saker jag inte borde, jag får dock stå för dem. 
it's time to walk away. dina ögon gör att jag smälter, det har jag alltid sagt. Men ögonen möter aldrig mina och lyckan är inte längre total. Jag ar lovat mig själv att inte sänka mig själv till marken, den dagen du kommer krypandes i hopp m att få mig tillbaka, för den dagen kommer.Så bra känner jag dig, over and out little friend. Du är ingenting i mina ögon längre

jag har en dröm, ingen vet om den och jag tänker inte berätta den heller.
för då blir man inte lika besviken när den inte slår in, för det är en dröm och
den är inte ett dugg realistisk. tankar blir till ord, skrivna papper blir till minnen.
ingenting går längre att ta på, men jag kan avläsa dig som den svåraste boken
någonsin. jagkan dig innan och utantill, ändå känns det som om jag aldrig träffat dig. 
jag BEHÖVER DIG . 

jag saknar helgerna i hässleholm med el trio. 
jag saknar tiden, men den går inte att få tillbaka. 
jag kämpar och gör så gott jag kan, men det
räcker inte till, det känner jag nu . förlåt mig. 
jag älskar er.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Efter regn kommer solsken sötnos

2008-09-23 | 23:05:24
maaadix säger:

jag älskar dig.

2008-09-25 | 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback