detta är början på något stort, detta är början på min dröm .

Ett inlägg med ett hundratal tankar som rusar runt runt i mitt huvud och jag vet ärligt talat inte var jag ska börja .

Ska jag börja med att jag är sjukt besviken, förbannad, irriterad, och helt jävla bortglömd ?
En mening, ett par ord gjorde mig säker, säker på att du är totalt raderad. Ärlighet, det är
ett ord som inte existerar i ditt huvud och jag är så sjukligt besviken på dig. Hoppas du tar
hand om henne bättre än vad du tog hand om mig.    det var väl inte såhär vi skulle känna, min vän

Kan ju ta nummer två uppradad i huvudet. Ullared igår med D och M , det var fantastiskt roligt.
Upp klockan halv fem, för att hämta M klockan halv 6 : ) mycket mys och mycket shopping.
Tack så mycket grabbarna grus =) blir en långhelg i HÄSSLEHOLM , tack du : )

tredje saken. Kolla på kusin när han spelar DM match idag.
länge sedan jag besökte JACOBskolan och hemmahallen.

fjärde saken, kanske den bästa. Träning efter träning har avverkats. Svett i mängder har äcklats oss alla. Skratt har utbytts med varandra, ord, peppning och allt har förekommit träning efter träning nu. 1 maj, det känns som evigheter sedan. Träningarna var värre än allt det hemska vi kunde räkna upp, men det blev till vår vardag. Hur många fester, myskvällar,kalas och bara allmänt lata dagar har man inte missat nu under sommaren ? just nu spelar det egentligen ingen roll, för innebandy, mitt liv, det börjar på riktigt nu. En vecka och 6 dagar kvar till första matchen i Ö-vik, snart är den här. snart ska vi slåss framför spegeln, snart ska vi skratta, snart ska vi gråta, snart ska vi svettas, snart ska vi tillbringa otroligt många timmar tillsammans. FBC Engelholm,                detta är börjar på något stort, detta är början på min dröm.

Kommentarer
Emlan säger:

Det är helt sjukt så mycket man längtar nu! All "tråkig" träning är förbi och nu är det verkligen allvar... Vi i Engelholm är glada över att få ingå i din dröm. Din dröm kommer hjälpa laget att lyckas, jag tror på dig! Detta kommer bli en sanslöst bra säsong=)

2008-09-07 | 17:25:10
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
alva säger:

Hejsan!

Jag undrar om du vill hjälpa mig att utveckla min blogg, och få en belöning för det? : )

Ha en bra dag!

2008-09-07 | 17:31:35
Bloggadress: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback