fredag.

Fy fan vad man blir glad utav de här bilderna. Det behövs verkligen i det här förbannade höstmörkret. Viki kom förbi en stund innan, tittade på HEARTbreak hotel och skrattade ikapp. Vi kan varende jävla replik, och nu börjar det faktiskt gå lite till överdrift när vi avslutar varandras meningar i samband med den här filmen : ) haha!  Tänkte även säga precis samma replik, samtidigt. men då gick luften ur oss båda och vi kunde inte längre hålla oss ifrån ett gapflabb! Helt sinnessjukt skoj. Viki, där är en katt ! Imorgon är det helg, och jag ska faktiskt ta och läsa min lärarböcker, eftersom jag har tenta om en månad, och så långsamt som jag lär mig, bör jag nog börja nu innan det är alldeles för sent !  jag vill tillbaka till båstad. Jag vill också åka tillbaka i tiden, ett par månader , år sådär. och få saker och ting ogjort. allt hade varit så jävla mycket lättare.

RÖKE - HIF imorgon, det är ju jävelen att man inte kan se den matchen ! Se till och vinn HIF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback