jag gör mitt bästa, det är inte värt det.

En känsla som den här känner man bara en gång om året, om ens det. det är jag övertygad om .
du kommer och tror att allt kan bli bra igen ? Sorry, du skulle tänkt på det här för 4 år sedan .

tell me please, where did i go wrong !
jag vill hålla din hand, förneka för mig själv
att du inte längre finns vid min sida. Jag vägrar
varje dag att se på dig som om du inte finns.
det gör dock mer ont för varje gång, jag orkar inte. 

jag vill lära mig att spela ut
ge mig en lyckosam säsong.

Två dagar kvar, sen fyller min pappa 50 år.
det ska bli trevligt tycker jag, för då vankas det
förbannat god mat och bowing, ska vinna överlägset : )

helgen kommer bli alldeles underbar.
Helsingör, mys, fest och förlovnings/ 70 års fest.

nu ska jag dock bege mig till badkaret, dränka mina
sorger och gå vidare, läsa min bok och sedan ska jag
bara sova. Vill titta på Ålborg- united, men min kropp
säger nej. ! praktiken tär på mig och jag fattar ingenting
utav min uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback