och du är så förbannat dum i huvudet.

Helt seriöst så kan jag faktiskt inte förstå det .
Elitserien, allra högsta serien och där ska jag spela kommande säsong ; s
När jag började var det lixom , shit, nytt lag nya kompisar och allt det där. Inte
så mycket fokus på var jag skulle spela, sen nu , när det endast återstår två veckor,
mindre till och med, så ska jag spela med FBC Engelholm i Elitserien. det här är
verkligen en sådan grej som gör att man tvingas nypa sig själv i armen.
Helt lycklig är jag, ingenting slår det här .

match imorgon mot SÖDRADAL, sandra du ska åka på tunnel;D
<3

nu måste jag verkligen krypa till sängs,
alone, always alone.

sambo fyller 20 på torsdag
det ska firas med brakfest;D

Kommentarer
Anonym säger:

WOHO! elitserien, good work love! <3

2008-09-10 | 11:27:33
Bloggadress: http://empass.blogg.se/
nelle säger:

saaaamboooo <3

2008-09-10 | 12:56:29
Sandra säger:

Haha, vad drömde du sen?! Din käre far han försöker tom med muta mig inför matchen ikväll ;D

2008-09-10 | 14:45:54
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback