och jag kan inte säga ONSDAG , ge mig unsdag

Unsdag, och herregud vilken Unsdag det är.
Åker till skolan, somnar på bussen, kliver av i Kristianstad,
halvsover på bussen lite igen, hoppar av vid högskolan,
går på en föreläsning som var superduper tråkig. Åker hem
då jag fått klartecken om att det bara var två ifrån klassen som
skulle gå på det mötet. Så vid halv tolv åkte jag hem, kom hem
åt en bit mat, la mig i soffan och somnade som en stock .
vaknade sedan upp vid halv 4 och satte på favorit Van veeteren. .
Hamnade dock här och slänger ett öga på borkmans punkt
lite då och då. Ska nog säga upp kontakten med mina tankar för
dagen eftersom det inte leder någonstans, jävla skit är det faktiskt.
längtar till helgen, springa av mig, vara ensam , vara med laget.
där kan man vara sig själv.

Åker till lund om 2 timmar,
det känns nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback