Vejbybull är nice.

glömd, förlåten, ensam, dubbel
över, inne, bakom, dömd.
där finns hundra ord och jag kan
säga alldeles för många.


nej , om man skulle ta och försöka sammanfatta helgen som varit !
Fredag, drog till nelle för att fira hennes 20 års dag, den var mycket trevlig. Bordsdam till höger, linda, och bordsdam vänster , walle. Åt god mat och hade trevligt sällskap som sagt. Blev dock så förbannad trött  där runt halv 1 snåret, så jag begav mig till sambosoffan och deckade på tja, 5 sekunder skulle jag tro.
Klockan ringde 04.45 och det var dags att stiga opp och vänta på coach. Han kom och vi begav oss mot TIDAHOLM. Väl framme där tänkte vi ladda för match, istället blev den framflyttad två timmar. SUCK ! Hade trevligt ändå och hamnade en liten tur i Skövde. Köpte oss världens stereo och basen skakar mig fortfarande.
 Spelade två matcher och vann båda två, mycket trevliga små resultat. 6-1 & 4-2 .
Somnade rätt tidigt på lördagskvällen också, med tanke på hur förbannad trött man var. Upp vid halv 9 söndag morgon och bege oss till Falköping, där Endre stod för moståndet. Åkte dock på förlust med 7 - 1 , men visade upp ett bra spel och det gör oss nog alla lugnare, eftersom det är seriepremiär på lördag borta mot örnsköldsvik !  :  )

nu är det träning som gäller.
tack och godnatt gott folk : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback