och jag längtar till skolan.

Visst är de märkligt vad man kan drömma konstigt ?
 Inatt drömde jag tex att jag stod i mål för hässleholms
 if's herrar div 4 när de skall möta höör ikväll. Jag menar,
att jag står i mål är väl detsamma som att ställa en kon
eller något, ungefär lika mycket nytta hade jag gjort
eftersom jag är bollrädd? Läskigt när man tänker efter..
bollrädd? det är inte okej när man både spelar innebandy
och fotboll. Det är nog något jag får jobba med
kommande säsong känns det som.

Igår var en mycket trevlig dag måste jag säga.
Steg upp i lagom tid, vaknade av att en hund
låg på mig och ville gå ut, och att en katt hade
hittat en enkrona på golvet som man givetvis
 måste leka med på morgonen...när jag ligger
 och sover...finns väl ingen annan anledning
än att göra det precis just då ?! ( lite irritation i
 rösten kan vara bra ibland, katten)
Hursom
så gick jag upp och hörde av mig till maddy,
hon plockade upp mig och vi tog en fika på
staden och pratade om allt mellan himmel
och jord. Jag uppehöll henne så länge som
möjligt innan hon skulle till Kristianstad och
sjukgymnasten. Och så vitt jag vet så lyckades
jag nästan få henne att komma för sent ; )
KLANT ! Hon körde mig hem igen och jag
började packa ihop mina saker. Kändes
sorgligt att veta att man skulle till Ängelholm,
men utan att få ta med sina innebandysaker.
Åkte dit, träffade my en sväng, hon lagade
fantastisk mat till mig. Tack MY! Sen begav
vi oss ner till hallen och pratade med coach
och övriga laget. Sen fick vi en present, man
kan nästan bo i den. Sen åkte jag hem i ett
oväder utan dess like. Halleluja att man
kom hem i lagom tid.

Idag blir det kalas för mormor som fyller 83,
härlig ålder för en krutkäring :)  Sen är det fotboll
som kallar ikväll, måste ju se hur jag gör mig i målet...

och imorgon påbörjar jag en av mina tre sista
arbetsdagar. 08.30-21.00 .


Jag längtar till skolan börjar.
jag behöver en dos av klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback