ärtsoppedagen känns underbar såhär på morgonkvisten.

Det kan vara rätt mysigt att vakna tidigt, och sedan kolla sig i speglen och känna; nej, min skönhetssömn tog inte idag.Ja får dispans att sova i någon timme till för att se ifall resultatet förbättras med tiden.så det gjorde ja imorse

men nu är jag uppe, och klockan är kvart över 9. min arm känns inte, galet sjukt : / ! Den går ej att lyfta mer än några centimeter ut från kroppen, och det känns som om någon har stått och matat slag på den, på samma ställe den senaste veckan,utan att krydda faktiskt.Om man känner på den,så borde den vara blå med tanke på smärtan

Så blir ingen träning för mig. Känns inte så lönt att åka den biten för att sitta bredvid : / Tyvärr laget. vi ses  : )
innebandyträningen igår var rolig trots omständigheterna. Dock så har paniken och oroligheten tagit sig vidare.

har träningsvärk i magen,
tinas sjuka övningar tog
direkt. Nu vet jag vad jag
skall göra varje kväll .

Anna: hur gör man för att få bort kärlekshandtagen?
Tina: ? ... Går dom att få bort?
Anna: ( kollar konstigt )
Tina: mina kommer alltid vara kvar iaf, hihi

Du är en mycket störd människa :D

Kommentarer
Tina säger:

hihi, jag är bara jag (a)



fundear på om jag också ska göra mina övningar varje kväll.. hmm skulle inte tro det ;)

2009-12-10 | 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback