det känns lätt nu

varför provar inte alla att bara vara sig själva? Kan kännas hårt för vissa, svårt för andra, naturligt för många..

Har varit och besökt min storebror på hans jobb. Hämtade barnvagnen till River. Man vet ju inte riktigt när han kommer till världen. Så gäller att vara väl förberedd. Jag börjar bli nervös, och det är inte ens jag som ska ha..

Innan vi åkte dit så tog jag mig till vårdcentralen för att ta vaccin. Jag har varit helt emot det tidigare, men nu kändes det som ett bra val då vi pratade om River, och att han kanske blir sjuk när han träffar oss. Så jag riskerar inte det, utan jag och mamma tog det. Var lagom lång kö när vi kom dit, och åldern där var 60+ eller någonting. Sjukt att jag inte insåg det förän jag stod längst fram i kön, och jag var tvungen att fråga sköterskan om det var okej att jag tog den idag, trots att jag ej hade åldern inne och att jag missade min tid förra gången.

Ska packa ihop sakerna inför träningen nu. Blir att åka dit 17.20 och hemma vid, ja jag vet inte. midnatt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback