Du blev min räddning.

När man vaknar av att solen tar sig in genom fönsterrutan, och man känner hur kallt det är, man ser det på solen, att idag är den inte som den brukar, idag är det kallt ute. Då blir jag lycklig samtidigt som jag blir olycklig. Kyla är inte min bästa vän, och soffan har förmåga att bli.

Dock finns det ingen möjlighet att ligga på soffan idag och njuta av sin ledighet. Nej nej, idag är det rapportskrivning för hela slanten. Har kommit upp i sju sidor, men vet ej om allt är med. Alfred skall kontrolläsa och komma med idéer och tips. Sedan får man sätta sig och kompletera det som låter konstigt eller är fel .

 Nu får jag fortsätta. Måste nog äta
något innan också. har ej hunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback