Du ser ju ut som ett frågetecken..

Tv:n är placerad på väggen och här sitter jag i soffan och avnjuter program med den nakna kocken, underbart.
Inatt har jag sovit drygt elva timmar, galet skönt. Eftersom jag inte vaknat en enda gång under natten konstaterar jag att det var välbehövligt. Så jag har inget dåligt samvete för det, utan jag tar mina elva timmar och går upp.

Vet du, eller vet du inte att jag har blivit hundbiten i näven?
Ja, men det var ju tre år sedan.
Än sen då? jag har ju ett ärr kvar.
Ruskprick och knorrhane.

Idag blir det mys med Sandra, Sara och maddelito runt tre snåret. Sen har jag träning, ser jag fram emot? faktiskt. Det kan kanske bero på att jag får skjuts dit av min pappa, eftersom han skall kolla på DM.matchen.

Nej , nu får jag springa till tåget. Vill inte missa det en gång till.

Kommentarer
anne säger:

kikade förbi & tänkte bara lämna ett litet spår efter mig så att du vet att jag har varit här ;)

2009-12-30 | 11:55:15
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback