jag har ingen skuld i det .. jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i.

Jag ville vara hjälten eller boven, jag ville vara något som känns. Jag kan förlora mig i dig, jag kan verkligen det. Ibland kan allting kännas hopplöst och ingenting känns särskilt inspirerande eller något utav värde alls. Men just nu så finns där ett vitt moln som cirkulerar ovanför mig. Regnet når inte mig, och blåsten kan inte ta tag i mig, allt går bara omkring. Är det så man hamnar i kategorin lycklig? När man inte berörs av någonting? När dagarna börjar och tar slut lika fort som jag reagerar? I så fall köper jag gärna ett livstidskontrakt på den känslan. alfred.

Gårdagen var väldigt trevlig. Lagade mat när Alfred kommit hem från jobbet, spagetti och köttfärssås. En mycket underskattad rätt och jag hade gärna ätit den sju dagar i veckan. Låg och pratade om allt mellan himmel och jord och bara fanns till. Klockan blev sex och vi åkte till Sätofta för att sitta i seketeriatet på matchen mellan Snogeröd- ÅBY. Blev slutresultat 6-6. Åkte hem till Lägenheten och korkade upp. Det låter rått, men det var det inte. Blev en flaska vin tillsammans med Niklas och Alfred. Åkte vidare till Robert där hans vänner fanns. Ensam tjej med sex killar. Drog vidare till en bar, där vi befann oss tills stängning. Sedan blev det hem och sova tillsammans med Niklas och Alfred. Dock ej i samma säng. Svårt att sova med en gnisslande häst bredvid sig och en sjungande elvis i soffan. Men när klockan var runt halv 4 så lyckades jag somna.Då hade de andra somnat för länge sedan .

NU är alfred före mig i planeringen, jag måste skynda mig. pepparkaksbak idag.

Tina, du är en fantstisk människa, jag älskar dig.


Kommentarer
Tina säger:

Naw, du är för snäll :) älskar dig med

2009-12-12 | 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback