LEDIGHET GÖR MIG LAT:

Tänk vad tretton timmars sömn kan göra med en. Det kan göra så att man känner sig lat och allmänt fel för världen, eller så känner man bara en enorm njutning över att man äntligen fått sova ikapp de timmarna man förlorat under helgen. För i mitt fall är det faktiskt så, att jag gör betydligt mer på helgen, vilket betyder att jag ej kan sova i samma utsträckning som jag kan göra mitt i veckan då jag inte gör någonting utav större vikt. lathet

Fast nu håller jag ju faktiskt på att ta igen mig och fira att jag är färdig med en hel del skolarbete som faktiskt har varit tungt. Mycket att skriva, mycket att leta fakta om, mycket att bara ta sitt ansvar och göra. uppgiften har dessutom varit förbannat tråkigt, vilket resulterar i att det hela har känts mycket värre än vad det egentligen är.

Igår storterade jag och Alfred galet mycket i lägenheten. Städade och donade som aldrig förr. Fick slängt en hel del. Eller vi ställde det vid dörren och han skulle ta det idag när han kom hem från jobb. Återstår att se imorgon om han höll det som han lovade.lämnade en söt lapp där jag påminde honom om sysslorna,så att ha ska minnas;)

Nu ska jag och pappa snart köra till träningen. Om jag ej åker bil på måndagarna så blir jag hämtade på station 23.30 vilket inte är någon höjdare. För imorgon ska jag faktiskt åka till skolan, halv 9 börjar jag, slutar halv 11. Sen är jag ledig till den 17 december. Då går jag mellan 9-11.30, sen är jag ledig till den 11 januari . tacksomfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback