sug tillbaka?

slutet på det nya året är här.
jag är väldigt positivt till det.
Kasta väck det här året, det
är precis som alla andra år
tror jag faktiskt? men ej säker.
Inväntar en systerson som
ej vill komma ut, inväntar..
vad inväntar jag mer? inget..
jag håller på att skriva en
pedagogisk grundsyn, sjukt
meningslöst, faktiskt på riktigt.

har hänt en hel del på sista
tiden. Men jag är inte riktigt
säker på vad det är som
hänt. Nu måste jag laga
mat för att sedan hälsa på
min underbara vän scott
i klippan. Ikväll blir det
utomhusträning och jag
kommer nog frysa ihjäl.
Det är ju inte så att det är
speciellt varmt. Har haft
uppehåll en vecka nu.
tack för det säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback