tisdagen är snart förbi .

hål i byxorna, en kokande gryta på spisen och ett allmänt bra humör. Så kan man sammanfatta min tisdag. Den varande ungefär från 06.45-10.30, sen hände / händer inte mycket mer. Det var dagen i skolan och jag lärde mig inget. Eller jo, att det inte behöver vara prästen som håller i gudstjänser i pingstkyrkan, sen hade korsets kraft riktar sig först och främst mot de äldre människorna i vårt samhälle. Mycket mer hände inte kan jag säga. onödigt

Begav mig till Alfred för att skriva färdigt rapporten. Så nu sitter jag och väntar på att han skall komma innanför dörren. Jag hoppas att han gör det snart. Ikväll är det match på tv, united spelar och jag skall sitta bänkad framför tv:n. Fin fotboll, god mat och vackert sällskap. Det kommer bli en bra tisdag. tre poäng, kom igen !

annars har jag inte så mycket för mig.
gör söta små kulor nu som jag skall
ge till alfred så att han kan äta dem när
jag inte finns i närheten. chokladkulor.

skall jag nog vila lite nu, känner att
ögonlocken börjar bli lite tunga nu .

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback