a lot like love.

Vaknade upp "imorse" runt halv ett och insåg att jag verkligen ville sova hela dagen. Att sova kan vara det bästa som finns? Kom hem runt 22 tiden igår kväll och jag har redan lagt förlusten bakom mig, en svidande förlust med som siffrorna visar, speglar det inte matchen ( hur många gånger används den om dagen hos alla som utövar idrott) ? jag och David tog en promenad efter vi stigit upp och efter det var det match igen. Man United - Chelsea. Jag skulle tippa en enkel etta på den matchen, men David var feg och satte en helgardering. Onödigt måste jag säga eftersom det blev 3-0 !
Där kan vi säga att siffrorna talade sitt klara språk ( så säger alltid en vinnare ) ! Imorgon blir det skola igen 13-14 och det känns bara onödigt. För övrigt känner jag mig frisk och kry och ska visa mer än någonsin på innebandyn efter det att jag kännt mig fullständigt värdelös under matchen mot Pixbo. " jag tävlar bara mot en, och det är mig själv" challa kalla is the shit .    Hon är min förebild och en vacker dag ska jag bli som henne.

nu ska jag krypa ner till David som dock sitter i soffan och tittar på någon tråkig film.
Veckan blir för övrigt lugn och allting känns underbart. Bussresa nästa helg också,
innan dess blir det dock övernattning hos My, Scott reser iväg ( Suck ) och jag ska
förhoppningsvis kunna dammsuga mitt rum - om jag orkar.
En hel inomhussäsong har runnit ur mina händer. - hur kunde jag tillåta det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback