Flyttat hemifrån !

Det känns nästan lite som om jag gjort det, flyttat.
Eftersom att min blogg fått en ordenlig uppryckning känns
det som om man rört på sig, och tagit ännu ett steg i livet.
Satt precis och läste igenom massa gamla inlägg från 2006, 2007 & 2008.
     Nu när man läser det får man sig en tankeställare: hur kunde jag vara
så fullständigt blåögd? Det är helt sjukt .

Med den här "renoveringen" känns det alldeles underbart att verkligen
ta tag i sina nyårslöften ( ja, jag har några och jag har redan påbörjat dem )
på riktigt och verkligen mata ut allt vad som går.

Kalaset var trevligt imorse och den planerade 20 års festen kommer bli bra !
Det är mörkt ute, eller skymningen har ett stadigt grepp om Hässleholm.

Ska fortsätta städa nu och fixa, för imorgon kommer David och då vill jag
att det ska vara snyggt och prydligt : ) !

sleep tight folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback