Helg Helg Helg sjukt mycket Helg !

Gårdagen spenderades i Hjärsås, i love it ! Åt någon mat på P som jag varken kan säga eller skriva känns det som ! Men gott var det och det är väl ändå huvudsaken ? olika åsikter, olika intressen, ibland är det tur ! Hursomhelst var det lika mysigt som vanligt och det kändes alldeles underbart att få kura ihop sig vs fläka sig i soffan under let's dance och övrigt som visades på tv. Stackars blondinbella som drog det kortaste strået i Let's dance 2009.....suck..... !
      Kom hem, placerade mig i min egen soffa och bara låg där som en utslagen boxare i drygt 10 minuter, för då hade Beck filmen- skarpt läge tagit slut och jag kunde krypa ner i bingen utan en känsla av att jag inte sett klart hela filmen.
      Sov alldeles underbart när någon ( nämner inga namn ) skickade och väckte mig tidigt imorse. Efter det kunde jag inte riktigt somna om, och jag placerade mig istället här, för att skriva av mig, samt sitta i min ensamhet och ladda batterierna som bara den inför matchen idag. Huddinge förlorade sist, och dom ska göra det igen !
      Ikväll kommer David efter sin match i Göteborg, så antar att kvällen blir lugn med någon bra film. Är väl dags att hyra någon nu och inte mata Beck hela kvällarna igenom, De är så charmiga att titta på i sin ensamhet under ett stort täcke !

Som sagt, match idag. Ger mig av till stationen
vid 11 snåret och ner till helsingborg och sedan
vidare till Ängelholmför att heja fram Dam2:an !
Heja Heja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback