ingen rubrik, det blir bäst så !

Idag har varit en dag i fotbollens tecken om jag ska vara helt ärlig.
Först och främst kollade jag på båda mina kusiner. En i Hjärsås/värestorp
och en i Osby. Känns konstigt att titta på dem bara för att dem är så unga,
för jag kommer nämligen inte ihåg själv hur jag var eller hur det var över huvudtaget att lira i F-12 !
      Sen efter löpning hem, så gick det någon timme innan det var dags att styra
bilen mot Kristianstad och alliansen. Kollade brorsans lag, och de gick vidare efter
en nervös sudden-match. Vinst med 6 - 5 och lyckan höll i sig. ( överdrivet glad ska tilläggas )

ska snart bädda ner mig i soffan och sätta på ännu en Beck- film. De och wallander
kan vara de bästa filmerna som gjorts, utan tvekan. De är verkligen min genre !
färdig till hundra procent med arbetet så nu ska jag bara lyckas skriva ut det också,
måste därför få tag i en skrivare med färg, så det ser någorlunda normalt ut.

Tillbringar övriga helgen i Helsingborg och väla & Ikea. Nu jäklar ska det inhandlas saker
( vet dock inte vad jag ska handla, men framförallt vet jag inte med vad jag ska handla )

over and sick mycket ute.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback