Lägerskola för IFS

Igår morse bar det av till Bockeboda för att bekanta sig med den nya klassen, fritidspedagogerna.
Kom till ett stort rött hus och hittade snabbt upp till övervåningen där vi alla skulle sova under natten.
Det vankades mat, lekar, tävlingar och massa andra saker. Satt vid lägerleden när det blivit mörkt och grillade korv, men min korv tycktes aldrig bli varm så jag kastade ut den till skogens alla djur, och jag undrar vem som fick den !
        Den här natten kan ha varit den värsta i mitt liv, utan att överdriva ! Det var helt makalöst. Svettigt, varmt, intimt, kärleksfullt, fantastiskt och jävligt jobbigt. Hamnade sjukt långt ifrån fönstret så när alla sov ( trodde jag) smet jag över alla fötter och kastade ut mitt täcke genom fönstret så det skulle svalkas. Efter ett par minuter drog jag in det och hamnade nära fönstret, och där delade vi ett liggunderlag som kan ha varit det tunnaste någonsin, men även vi vaknade upp och fick njuta av ännu en dag i livet ! har haft sjukt kul, och orkar inte ens med att försöka rabbla upp några saker som vi gjort mer. Sitter bara och ler för mig själv, och kan inte få ner det i skrift, så att även ni ska förstå att det var kul !

Fick äntligen duscha när man kom hem, underbart ! Ska packa och åka iväg igen ikväll till Helsingborg för att imorgonbitti bege mig till Ängelholm, och sen vidare mot Västerås och Stockholm . 6p tack.

Nu måste jag ta något att dricka för jag håller på att smälla av pga törst.
Blir så när man skrattat sig vältränad under ett dygn , tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback