ta på dig jeans och ha lite häng

Sitter och taggar för fulla muggar åt "kan du inte bränna
en sådan här skiva till mig " - fy fan i havet vad jag är tagg !!!!
Detta är icke klokt . spela innebandy är mitt liv .
Avresa klockan 10.45 från ängelholm, vilket betyder att virro
hämtar mig kring 09.40 så funderar på att ta med denna
skivan . sick bra alltså. den här handlar om en man, som heter abraham...

nelle, jag vill ha tillbaka sommaren , shit kalas , cabbovic , snack, fest
och båstad out door :D  !! KANON !!!!


måste packa det sista, sen är det buss. ska jag och tine hålla i
det idag igen ? jomenvisst ska vi det .

du är inte så snygg som du tror
därför har du inte något högt betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback