9 dagar kvar.

Nu har jag bestämt mig för att
påbörja en annan nedräkning.
Nämligen till BOO, det kan vara
årets innebandyhändelse. Och
det var tack vare den som jag
lyckades ta mig in i laget och
känna gemenskapen på långa
vägar. Tack båstad 2008. = )

Iår kommer det antagligen bli
ännu en sjuk helg. Det har blivit
väldigt många sådana på senare
tid ? Eller har jag helt fel för mig?

Idag ska jag chilla mig igenom dagen.
känner att jag behöver en sådan dag.
Har jobbat måndag och tisdag. Ledig
onsdag, torsdag och fredag. Sedan
jobb lördag och söndag . Sen är det en
minisemeter på elva dagar. Härligt =)

Nej, nu ska jag nog göra lite äggröra
och en macka och sedan lägga mig
vid soffan och glo beck. För det är så
härligt. GE MIG MER UTAV DET !

du sätter allt lite griller i huvudet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback