Helgen passerade alldeles för fort

Den här helgen kan beskrivas med ett enda ord; fantastisk .
Jag har inte haft såhär roligt på jag vet inte hur länge. I fredags
började det med Fest hos Martin i Kristianstad. Det var en helt
makalös fest med massa nytt trevligt folk. Drog sedan vidare in
till festivalen där det blev fortsatt fest och langos.

Vaknade upp i lördags och insåg att det var dags igen. T.rock på
schemat, och man kan väl inte förneka att man var lite sleten.
Men roligt hade jag även där. Träffade kompisar som man inte
träffat på väldigt länge, alltid lika roligt. = ) Åkte taxi hem, och hon
var galet sur på Johanna och jag gick och skrattade åt det när jag
gick hem från staden imorse. Landade i sängen vid 05.15 och
vaknade redan vid 11.15. Inte ok.

La mig i soffan och kollade på drygt 6 avsnitt av baywatch. Helt
fast faktiskt . Kollade också på matchen HIF- Elfsborg. Där är ju
en lirare som ger en gåshud alltså. Idol rakt igenom nu faktiskt. 
Rasmus Jönsson, det är magiskt. 

Nu blir det åter soffan, var egentligen tänkt fest idag igen. Men 
vädret är inte så bra, så blir en hemmakväll igen. Kommer sova
som en stock innan klockan är 21. 

Imorgon är det chilledill.

 du log,
vände om och
lämnade mig
igen  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback