söndagen kan vara den tråkigaste dagen på veckan .



Igår var vi som sagt på Liseberg, och det kan vara det sjukaste jag NÅGONSIN varit med om. Vi började lugnt med att bara chilla rundor..Timmarna gick och vi åkte karuseller. Men mellan åkturerna passade vi på att spela på alla Hjul som vi kunde komma åt. Och resultatet blev.....21 KILO CHOKLAD ! Fem personer lyckas vinna 21 kilo. Det är inte okej egentligen. Men 9 stjärnvinster är det största och flesta familjen någonsin vunnit. haha : ) TACK LISEBERG

Sedan åkte vi till Hotellet, Jag, vivven, Madde och christian. Installerade oss och drog ut på avenyn. Sjuka priser på allting faktiskt. Så jag nöjde mig med vitlöksbröd och en 10 kronors burgare på BK .

Idag gick vi upp tidigt och åkte till mitt andra favoritställe efter lisberg. Ullared. Christian hatade oss för vi åkte dit...men vi gillade det.

Är nu hemma med vivven. Han är dutti och har fixat min dator : )
imorgon är det jobb igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback