SNART STUDENT, ett år sedan.

Nu är det verkligen avklarat, allt arbete är gjort. Som på så när en uppgift som ska lämnas in i grupp den 3 juni, samt en uppgift imorgon som man ska presentera muntligt inför klassen. Jag är verkligen helt utmattad nu. Har haft pressen på sig hela tiden och rädslan för att misslyckas har alltid varit där. Kraven har blivit fler och alla "måsten" verkar inte ha något slut. Har dock hela tiden haft framförhållning för mig själv så att alla arbeten påbörjats i tid. För jag hatar att stressa .

Hade redovisning utav det tematiska arbetet för LUF-arna idag. Det gick rätt fort och var faktiskt rätt så roligt. Det kändes som ett bra avslut, så att man kunde knyta ihop säcken på ett vettigt vis. Hejdå denna VFU-perioden .

Idag ska jag unna mig världens slappedag. Ska lägga mig i soffan snart och bara chilla järnet, för att sedan träna vid 7 tiden. Ska komma hem och duscha, sen ska jag lägga mig och sova tills klockan ringer vid 7 imorgonbitti. jag älskar sömn.

Efter imorgon är jag ledig från torsdag - torsdag. Knappt skönt ju !
Har ändå en passa inplanerat som har med skolan att göra till viss del.

Nej, nu ska jag sätta på wallander.
det var länge sedan och jag behöver det !

Snart är det ett år sedan jag tog studenten, vad var det som hände egentligen ?
Tiderna förändras och vi med dem . Ehum, ska träffa sandra imorgon också. Så vi ska mysa till det lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback