Dagens fundering och sovmorgon, dålig kombination.

Dagens fundering.
Nu när folk blir uppsagda så är många av de runt 50 år. För att kunna börja på ett nytt jobb krävs det ofta en utbildning. Men vad gör man då om man inte har den utbildningen? Det var ingenting som krävdes när man gick i skolan förr. Ska dom personerna bara bli bortglömda och nekade jobb för att man inte har en utbildning som det inte gick att välja för x antal år sedan? Det låter inte logiskt, det låter som...jag finner inte det exakta ordet, så jag använder mig utav ett annat, idioti !

Vaknade alldeles för sent idag för att hinna till skolan, vilket irriterar mig. Hade första lektionen i Geografi, och sen var det kyrkobesök på schemat. Kyrkan har gått och blivit till något hemskt i imna ögon. När läraren sa att vi skulle dit började jag svettas och få panik, jag fick verkligen ångest över att gå in i den. Har ingen aning om vad det har att göra med, hemskt är det bara. Så jag får väl försöka förklara för honom att jag har fobi mot det.

Var och besökte madde igår. Hon såg helt frisk ut, hoppas hon får komma hem på riktigt snart. Du kämpar på som aldrig förr och viljan i dig är fantastisk. Nu får vi hjälpas åt, och komma tillbaka till det vanliga. ily  <3

Ska hitta lite fakta och information om Jehovas vittne idag vilket kan bli intressant. Ska dit på studiebesök snart tillsammans med Christian och Simon. Kan bli lärorikt måste jag säga. Ska intervjua och ha oss, härligt !

Träning ikväll, sista träningen innan matchen på lördag då serieledarna kommer på besök till FBC Arena. 14.00 smäller det och jag har planer på att ta 3 poäng. Det har vi nog alla ! Träningen igår gick rätt bra, fast mina fötter var dåliga. De fick för sig att hamna på den nivån precis innan knaket som man ibland kan känna. men knaket kom aldrig vilket gjorde att det kändes som om jag höll på att bryta fötterna hela tiden. Men det gjorde jag ej,tack

Till frukost idag blev det den obligatoriska kaffen. Det har bara blivit så på senare tid, tack A för du har lärt mig. Har alltid varit något jag sagt innan... " jag ska aldrig dricka kaffe" , men jodå så att. Nu slinker det ner varje dag. Och det smakar ljuvligt till en god macka, tack morgonkaffet för mitt underbara humör. Tack kvällskaffet för mitt underbara kvällshumör.Vet egentligen inte om det beror så mycket på kaffet,kan det inte vara så att ja är lycklig?

Nu ska jag återgå till studierna och bedriva en egen läsecirkel. Sådant är rätt härligt faktiskt. Tenta i matte snart.
Undra hur den kommer gå. Fast jag var rätt grym på det i måndags, får hoppas att det sitter i sig hela vägen ut.

ha en trevlig dag !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback