do it, let's do it..

Here we come, here we go. Warberg- FBC 28 oktober 19.00 - Första matchen på ett bra tag,och jag hoppas på bra resultat direkt. Trots att jag vet innerst inne att jag ej kan begära det av mig själv, men mål måste man sätta upp.
Imorgon är det som sagt mattetenta. vad tycker jag om det egentligen? Jag kommer fortfarande ihåg när jag skulle ha min första tenta och Emlan peppade mig på varje träning och skickade sms samma dag som tentan var. Tänk att det gått så lång tid. Men det sitter fortfarande kvar, tack så mycket Emelie : ) det var guld värt.

idag blir det skola. mellan 12.30 och 15.30. Känns inte så jättemotiverande, men det har de väl inte gjort den senaste tiden? Gör ju ingenting, och det vi gör är så fruktansvärt tråkigt att jag nästan skiter i det. Men det kan man ju inte, för då blir det bara skit i slutändan. Så man får bita ihop. Praktik nästa vecka och sen är det nästan inga veckor kvar. Och sen börjar en ny termin och jag har bara två år kvar på utbildningen. Sen efter den, så har jag allt planerat in i minst detalj. Det kommer bli så underbart,och ja vill att de två åren ska passera i ett kick, nu.
Måste städa när jag kommer hem från skolan. Inte okej att det ser ut såhär längre. Det är bomber i hela rummet. Köpenhamn i helgen, det ska bli alldeles underbart.

Kommentarer
Emlan säger:

Det kommer jag knappt inte ihåg att jag gjorde, då måste det alltså ha gått lång tid...;) Kul att du minns det iaf=) Lycka till imorgon, kommer gå galant för dig! <3

2009-10-27 | 13:03:21
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback