Kaffe på eftermiddagen gör sitt !

Förstår inte hur man kan gå från att hata kaffe till att vilja ha det vid flera tillfällen under dagen. Idag kom jag tom på mig själv att överväga att gå in på pressbyrån och köpa kaffe påväg till skolan. För att sedan komma till skolan och blir irriterad för att kaffemaskinen var sönder, och då orkade jag inte gå till ett annat hus med maskin. Så jag gick besviken och irriterad ut från huset, hoppade på bussen till tåget, för att sedan hoppa på bussen och komma hem , och starta kaffebryggaren.Det låter löjligt, men så är fallet nu iaf. Kaffe smakar ljuvligt .
(vilket totalt meningslöst och tråkigt inlägg om kaffe ) Ursäkta mig !

Nu studerar jag som ett litet djur. Linus hackar på mig för att jag gör det, för han vet inte vad det är som ska göras. Men när man kallas för anders så får man faktiskt bita i det sura äpplet och ta tag i det, det har jag lärt mig

nu återgår jag till brolle och problemlösning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback