Man kan inte älska alla.

Nej, det kan man verkligen inte. Det är så sant som det är sagt. Det här konstaterade jag verkligen efter jag sett två avsnitt av Svenska hollywoodfruar. Alltså herre min skapare vilka tre blåsta rötägg. Jag sitter och skäms för deras skull. Eller nej fresten, jag skäms inte riktigt lika mycket över marie. Hon är till viss del inte särskilt smart, men hon är inte heller lika knäpp som Anna Anka. Alltså den bruden, vad har hon innanför pannbenet. Hon anser att där bara finns ett anständigt hotel i hela sverige att bo på. Hon tycker det är äckligt att ha samma pyjamas mer än en natt, hon pratar bara om sina pengar hela tiden , och tycker att man bör skylta med det om man nu har pengar. Sådana människor klarar jag inte av, ännu mindre att man gör en tv-serie om det.

Nu kan jag nästan sätta pengar på att folk tänker efter detta inlägget: varför kollar du på de då? jag har faktiskt inte något bra svar på det. För när folk berättade detta för mig, så tänkte jag att det inte kunde vara riktigt så illa. Men jo, så illa är det faktiskt. Så jag kommer att se ikapp avsnitten på play , och sen kommer jag gå och irritera mig på deras liv. De lever i en bubbla och har ingen aning om hur verkligheten ser ut, ( säger jag som endast är 20 ) . Men det bjuder jag på.

Nu ska jag laga mat och invänta a.
sen ska vi iväg. jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback