tisdag är en vacker dag.

Som bekant har jag förmågan att komma i säng sent, när jag inte har något inplanerat dagen efter. Igår var inget undantag, men som tur var vaknade jag av mig själv, och slapp all hat mot klockan och exemplevis vädret. För idag vaknaed jag utvilad, och inser snabbt att det faktiskt är sol och blå himmel. Det är så hösten skall vara.
Känns som om det blir en bra dag idag.Går bara lite i skolan ju,och sen ska jag verkligen hem och träna. springa?

Sitter och äter en underbar frukost. Bärry och kaffe och lite godmorgon. Där har vi det ultimata för en bra dag.
Eller det kanske inte är det ultimata egentligen, men för mig passa det alldeles utmärkt för att må bra en hel dag.

Ikväll, ikväll, ikväll? Vad händer ikväll? Blir nog städning, för här ser ut som jag vet inte vad alltså. Det är nästan lite pinsamt. Städar hela tiden, men blir stökigt ändå. Hur ska jag göra för att bevara det fint, går de mån tro?

Ska sätta på lite brolle nu, och njuta av dagen.
Puss

Kommentarer
Linda säger:

Jag har precis samma problem, vad händer egentligen. Är det dammet som jävlas med en? Gömmer sig när damsugaren är framme för att sen hoppa fram bakom ett hörn. Haha, där fick jag dig! Grrr...



Kaffe is the shit!

2009-10-07 | 08:36:49
Bloggadress: http://smurphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback