veckorna bara rinner iväg.

Löven har verkligen inte samma färg nu, som när jag gick in i huset i måndags. Tänk att hösten kan koppla ett sådant grepp så snabbt. Känns märkligt. Jag har hunnit se en massa filmer denna veckan, och har börjat lära mig kanal fyra och kanel sex's tv.tider. Vet ej om det är bra eller dåligt. Har tom fått lite ont i ryggen, inte bra att ligga så mycket. Men har faktiskt varit ute och promenerat också, skönt med frisk luft. Tack för alla fina & söta sms.

På söndag ska jag kolla på match, mitt lag spelar mot göteborg. och jag får oturligt nog inte vara med. Känns som en vipp på näsan, men känns samtidigt onödigt att eventuellt falla tillbaka och bli sjuk igen. så får bli lite vila till.

a säger att jag fått en slank mage,
vet ej om jag håller med honom ..

mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback