don't pretend ...

Don’t hang up
Can we talk
So confused
It’s like I'm lost
What went wrong
What made you go
Don’t pretend you don’t know

When did we
Fall apart
Or did you lie
From the start
When you said
It's only you
I was blind
Such a fool
Thinking we
We're unbreakable

It was you and me against the world
And you promised me forever more
Was it something that I said
was it something that I did
Cuz I gotta know
What made me unbeautiful


Ibland vaknar man upp och får en snilleblixt eller bara en obehaglig känsla. Jag vaknade och var tvungen att tänka efter om jag gift mig eller inte, för i drömmen var det de jag gjorde, ingick i ett äktenskap. Det var en lite obehaglig känsla eftersom jag inte har någon partner, inte någon att vända hem till.. Det får bli en sådan där innebandyfru, som är fru för sig själv. sweet ! Nej , får nog köra undersökningen igen på fredag ; )

Idag är det skola, 12.30 - 14.00. Sen blir det rätt hem och hämta innebandykläderna. För att sedan träna, jag älskar det ! Är inne i ett stim nu då jag itne har något ont av det alls, det bara är bäst. jag älskar den känslan .

Du sätter griller i huvudet
på mig, du låtsas som ingenting
sen blir jag plötsligt hela din värld.
berätta för mig hur jag ska vara.
i'm fallin' , but not for you...

Imorgon är det fredag. Ska ta tåget till malmö vid 10.42 för att gå där och strosa med min underbara vän emps.
Blir förberedelser inför kvällen, stannar i k.stad över natten för att sedan komma hem och bara chilla järnet. Är match på söndag och herregud vad skönt det skall bli . få springa och spela på riktigt. inte bara träning, utan match på riktigt. Jag kan inte få nog av det, inte sluta tänka på det, det har gått och blivit till ett helt eget liv.

Känns som om detta inlägget blev väldigt mycket innebandy. men har faktiskt inte något vettigare att skriva om .
sitter bara och hör på repeat på två låtar - unbeautiful och carry me. kanonlåtar.

nej , nu måste jag nog ta och klä på mig. kan inte ha det såhär längre. !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback