en helt vanlig fredag, den kunde ha varit vår.

Ibland tycker jag det är skrämmande, att man hör någon prata om någon som man tror skall se ut på ett visst sätt. Sen när man väl får se personen som man haft en konversation om, så ser den personen ut som något man inte ens kunde fantisera lite om. Men alla har sin egen smak, och det är egentligen ingenting man skall klaga på.

hursom så kom jag upp i lagom tid idag, runt 10. Sov i min och maddes tröja som vi tryckte på liseberg för typ 4 år sedan. Den är söt, och den gör mig väldigt glad. Då får jag ha dig nära hela tiden. Åt min standarnfrukost och placerade mig i soffan. Det är något man alltid gör, och jag förstår inte varför. Det är bara skönt att ligga i soffan när man är sjuk eller bara sjukligt trött, alternativt bakfull.

Ska bege mig till k.stad för att byta mina fina fina skor. Ska dit med min syster för att mysa lite med hennes tjockismage. Den är rolig att kolla på. Hoppas bara att river ser till att sparka så moster kan få känna. Jag vill !

Ikväll blir det någonting som jag inte gjort på länge, jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback