Gårdagens inköp.



Detta blev mina inköp igår under stadsbesöket med emelie. Avnjöt först en god lunch, för att sedan gå i affärer och se efter höstens nyheter och "måste-ha". Hittade en hel del, men väntar till shoppingrundan med Tina på fredag. Ska bli väldigt trevligt att umgås med henne igen, inte bara på innebandyn. Kläderna är köpta på Sandelins i Kristianstad, och på cubus. Böckerna var ett köp som jag är otroligt nöjd med. Längtar tills jag får tid att sätta mig ner i lugn och ro och ta mig igenom dem. Nöjd med köpen, men blir fler på fredag hoppas jag. Kom nu i skrivandets stund fram till att det blir shopping även på söndag, det gillar vi väldigt mycket. Väla och Nova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback