superlördag.

Då var det redan lördag, vad har jag gjort denna veckan egentligen?
Agerade suverän lagledare igår, vinst med 4-1. Ledning med 4-0 efter 25min.
Knappt trött jag är idag fresten. Vaknade vid 03.27 av att jag drömde att en
tant sa till mig: anna, sådär kan du inte sova. Sen slog hon mig på benet så
jag vaknade. Det känns inte riktigt okej, eftersom denna mystiska kvinna
ständigt dyker upp i mina drömmar. Ska försöka klura ut varför hon återvänder.
Kan det vara någon som vill säga mig någonting, eller är jag bara störd?

Idag är storebror och hans flickvän på bröllop, och herregud vilket underbart
väder de har, än så länge. Eftersom de skall vara ute, så får vi hoppas det
håller i sig tills slutet. Kommer säkert bli världens finaste bröllop. Grattis !

Mamma och pappa skall iväg på "grillturné". Pappa har svetsat ihop fyra grillar
som tydligen skall säljas. Så dom ska iväg och lämna de på sina ställen. Sen
blir det match för deras del. Så jag blir ensam hemma en stund idag, blir nog
att ta en rund med hunden faktiskt, eller så fastnar jag väl här. inget liv idag

Tycker att linda kan ploppa ut sin unge nu, vill se hur söt den är !

Om en vecka, sitter jag och äter frukost, och laddar inför matchen som komma
skall. FBC tar emot södradal klockan 14.00 lördagen den 19 september. Det är
väl alldeles underbart. Allt slit som man gjort under sommaren, får man verkligen
betalt för. Försäsongen lider alltså mot sitt slut, och den riktiga tävlingen tar vid.
jag älskar det. Den här säsongen skall bli vår.

Inköpen från igår.

Jeans- hm
Jacka- hm
Linne- Hm
Fluffig tröja- hm
mössa - sandelins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback