tjurigheten tar ibland överhand.

Kollade på YESman igår, kom fram till att jag
redan sett den. Men den är rätt rolig, så det
gjorde egentligen ingenting. Somnade sjukt
sent, massa orsaker till att jag inte kunde sova.
vilket gjorde att jag sovit alldeles för länge idag,
och det har gjort mig sjukt irriterad. Dock så
har det gått över rätt snabbt, eftersom jag också
hyrde wallander- tjuven igår. Helt underbart !

Ska hinna inom madde också vid 3, sen hem och
åka till träningen. Sen blir det bra prestation hoppas
jag på. Sen blir det hem och bara ta det lugnt för
att imorgon sedan gå i kyrkan med klassen. vill ej!

nu får jag ta och klä mig, och studera . Det är skoj.
Förr trodde jag inte att det skulle kännas så, men nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback