back och track, för idag.

jag är tillbaka. jag vet inte vad som drar mig hit, men något är det. jag bryr mig bara inte om att försöka komma på varför. för just nu är jag lycklig, så lycklig att det drar i tårna, pirrar i magen och allt bara känns underbart. och till råga på allt började jag precis gråta av lycka av en dance på so you think you can dance. Kan ha varit för att det var "fix you" och den låten är magisk, den är magisk för att ida framförde den som en gudinna när ola fyllde 30. mycket fina minnen på en mycket fin fest med mycket fina människor. jag älskar det.

vad har hänt egentligen? jag har hjälpt till att flytta in alfreds saker i lägenheten, jag har fyllt år, jag har börjat innebandysäsongne, och jag har missat årets höjdpunkt, båstad out door open. fbc gjorde något magiskt där.

madde: anna, tina, var fan har ni varit?
vi: på pepes?
madde; jag har väntat på er, kan vi gå hem nu, jag har ingen nyckel?
vi; nej, vi ska inte hem, men där är öppet, vi öppnade innan
madde; era idioter.
ahahaha. det var magiskt roligt !


jag vill laga dig, jag vill få dig tillbaka
jag vill nå ut, jag vill förmedla, jag vill
bara vara där du är, jag vill så gärna.

Kommentarer
Tina säger:

Inget kommer slå båstad -09 !

2010-08-08 | 15:43:27
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/
Scott säger:

Hahaha som jag flabbar nu! Saknar dig gunnis

2010-08-17 | 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback