eftermiddagsupdate.

vad har jag lyckats åstadkomma idag?
Jag har städat hela lägenheten, dammat,
dammsugit, torkat golv, diskat . ja, så nu
är här rent och fint. Undra om alfred kommer
se någon skillnad när han kommer hem ?
och påtal om att komma hem, tycker att han
kan göra det nu . han har varit borta på tok för
många timmar nu . fast jag ser ju det bara på
det sättet för att jag bara suttit hemma idag .

eller det har jag egentligen inte. Har varit på
biblioteket samt ätit lunch med maria. Det var
en härlig lunch med mycket bra snack . jag
kom fram till att jag saknar henne galet mycket.

nu ska jag lägga mig med datorn i knäet och glo
på något avsnitt av någonting, undra vad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback