Ett skepp kommer lastat med...

EN BEBIS ! nu är den verkligen påväg ut, och kommer idag.
Undra när? Hoppas att det går fort så att hon inte behöver
ligga där och ha onödigt ont. Nu börjar man fundera på hur
lång han är, vilken kroppsform han har, hur mycket hår, om
han har hår, vilken färg han har då .osv. spännande dag . 
13 januari kan vara dagen jag blir moster.  och när
han blir större ska han tycka att jag är bäst i världen .

Nu ska jag snart åka hem och vara för mig själv lite. Sen
ska jag jobba igen. Mellan 13-16.15. Sedan blir det raka
spåret till stationen för att träna. Jag är inne i ett bra stim
nu igen. Känslan är bra, träningen är bra, men formen.
vilken form skulle jag vilja säga ? äsch, den kommer kanske.

Puss

Kommentarer
sandra säger:

ingen fotboll ikväll? gööör det gööör det!

2010-01-13 | 10:32:12
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback