Lite senare på söndagen.

Har varit och kollat innebandy nu.
Blev ett kryss mellan Röke och
Landskrona. Otroligt bittert faktiskt.

Annars har dagen inte bjudit på
några roliga händelser . Ska packa
allt som behövs till morgondagen
då den kommer vara späckad. Ska
besöka skolan för första gången
på hur länga som helst. tragiskt

Hinner antagligen inte uppdatera
imorgon då jag ska fara och flänga.
mer än vanligt faktiskt

"jag vill verkligen , jag vill hitta den
där perfekta lägenheten, flytta in,
njuta av ensamheten samtidigt
som jag kan göra vad jag vill, när
jag vill. Jag vill gå upp, göra frukost,
stressa till jobbet, säga godnatt till
han som ligger i sängen, komma
hem, laga mat till oss båda, sticka
iväg till träningen, och komma hem
till min säng och sova bredvid prins.
Undra hur långt det är dit ? " tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback