ring ring barcelona

Jag har suttit och läst igenom alla mina tidigare inlägg. Jag började faktiskt gråta. Tänk vilken svag människa jag har varit. Att jag varit så rädd för mig själv, rädd för alla, rädd för allt. Det är nästan lite pinsamt när jag tänker efter. Jag har varit en svag människa men från och med nu har jag lovat mig själv att stärka mitt självförtroende och våga ta för mig av sådant som skrämmer mig. I princip allt . Svag, ynklig, rädd och galet stor- jag?

jag inväntar ett samtal från barcelona. Men det
tycks inte komma. Så jag skall nog gå och lägga
mig nu, ingenting spelar nämligen någon roll.

Imorgon ska jag ligga på soffan och inte göra någonting. Kanske längta efter något? Eller någon? Så kommer fallet vara. Det vet jag. För så fort han inte finns i närheten, så saknar jag honom. Godnatt.

Kommentarer
Tina säger:

du är stark Anna!

2010-01-03 | 01:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback